Bestulen

Jag kan inte sova.

Idag blev jag rånad. Personen ryckte min tygpåse från min axel där även min plånbok låg. Jag har ingen plånbok. Inget id-kort. Inga kontokort. Bara naken. 

Jag blir arg och frustrerad. Varför ska detta hända mig. Och nu. Det är inte rättvist! Vill gråta, skrika, dö. Eller kanske inte dö men snudd på. Det sjuka är att jag hade plånboken i fickan men då jag blev rädd för att tappa den så la jag ner den. Förlåter mig inte för det. Vilken idiot jag är!!! 

Kommentera

