Håravfall…

Jag har börjat tappa hår igen. Denna gång var det nästan en hel näve som jag fick i handen när jag schamponerade. Nu ligger jag bara och gråter. 
Jag vet att det är något som står riktigt illa till med mig. Inget stämmer. Min livslust dalar. Jag gråter minst en gång per dag. Mina naglar bryts konstant av och nu är det mitt hår. 
Jag är rädd att jag är sjuk igen. Ska göra min MR först om några månader och det kändes väl ändå helt ok men nu så vill jag bara veta. OM det är cancer så kanske inte tiden räcker till och ja, jag hade ändå accepterat att jag kanske kommer att dö men så kom han in i bilden och även om det är skit så vill jag inte lämna honom. Men jag kan inte berätta detta för honom. Han gråter så fort vi talar om att jag är sjuk. Att min framtid inte ser alltför ljus ut och att jag kommer gå bort tidigare än de flesta andra. Iaf utifrån min sjukdomsbild. Kul liv…

One thought on “Håravfall…

  1. Ann skriver:

    Har du koll på dina skjöldkörtelvärden? Kan ge både livsleda, dåliga naglar och håravfall.

Kommentera

