Smärtsamt

Jag vet seriöst inte vad jag ska ta mig till. Jag är kär men samtidigt så är jag så ledsen hela tiden. Jag har blivit så känslig, nästan olycklig, under den senaste tiden. 
Ibland känns det som att detta är en person som jag kanske skulle kunna bygga en framtid med. Hus och hundar (och kanske t o m barn…) men sen kommer de där idiotiska kommentarerna. De som gör ont i hjärteroten. 
Jag vet att vi fortf måste lära känna varandra djupare. Jag menar, det är inte mer än lite drygt 4 månader sedan vi träffades. 
Så… vad ska jag göra? 

Kommentera

