Brittan on repeat

Ops, I did it again…

Jag glömde att logga något här. Det blir alltid mesy blaha blaha men ändå.

Nåväl, nåväl.
Dagen i ordningsföljd:
8:50 vakna, upp, upptäcka att mina myggbett är enorma och slänger i mig Tavegyl och Betapred för att stilla det värsta.
Efter detta blir jag, såklart, dödstrött och det hjälper inte med det tråkiga vädret.
Äter frukost.
Städa bort massor. Verkligen svårt att fatta men så mycket av värde!
Fann min otroligt schyssta snowboard (nypris ca 12000 kr, sjukt) och min skateboard (värde 0 men ett högt affektionsvärde!!!
Monterade ihop ett gammalt skrivbord jag köpte på IKEA när jag bodde i Schääärhålm’n. Läskigt ställe.
Då fann jag min sjuuukt snygga tavla på Justin Timberlake som jag fick av Severus Tenenbaum i julklapp! Kudos ❤
Efter det lagades det middag. Paj, Westerbotten! Mmm, så gott! Aulghhh!

Kvällen blev mest att vila. Betten är fortf stora dom tennisbollar. Mmm, vill någon trycka lite?!

Nej, två Stilnoct skvalpar runt i min mage så säger ”go’natt go’natt, o fantastiska myggor där ute. Om ni inte slutar ge er på mig biter jag tillbaka!!!”

Kommentera

