Ammarnäs SEMESTER

Nu är det bara någrs timmar innan jag påbörjar min resa! Hur coolt är inte det?! Fantastiskt!

Resan betyder det bästa: SEMESTER! Ska bara avverka 4h på jobbet sen är det bara att åka. Swoosh! 🙂

Ska möta upp lilla mormor kl 12:50 och äta lite lunch. Sen blir det att älga upp till Arlanda och flyga uppåt. Når Lycksele vid 19:15 sen är det bara 24 mil hem! 🙂

Det enda som är synd är ju att jag inte kan umgås med Anime då vi tycks ha semester samtidigt. Men det blir ändå grill sen när jag är tillbaka. Det är ett löfte!

Nu ska jag packa klart och sen blir det någon timmes sömn. Kommer bli great!

Puss puss!

Kommentera

