Jag HATAR Stockholms Lokaltrafik!

Jag blir så sjukt less på att SL inte kan skärpa sig. Det är sådana här tillfällen som jag gåe upp i molekyler! Exploderar strax alltså!

Hela veckan har varit bra så blir de såhär. Tack SL, tack. Ni har förstört min fredag tack vare detta. 4h arbetstid blir det idag för jag kommer fram så sent. TACK! Från botten av mitt hjärta vill jag tacka er för att ni gör såhär. Jag hatar utsäkter som ”strömavbrott”, ”signalfel” etc. Det vill säga allt för att slippa betala resegaranti!

Nej ska börja planka istället.

Kommentera

